Le Heaven
Sabtu, 8 Disember 2012 | 2:42 PTG | 0 comments

Sayang , kenapa awak suka buat saya sakit hati ? awak tahu tak mcm mana rasanya sakit hati tuu ? pedihh tau tak sakit sangat dalam hati saya ni . Dah puas saya menangis tapi rasa pedih dan sakit tuu taknak hilang , air mata saya dah terlalu kering untuk menangis lagi , saya tak minta banyak awak , saya cuma nak awak faham perasaan saya yang sensitif ni , susah ke awak ? susah sangat ke nak faham saya ni  . Saya dah cuba nak hidup tanpa awak , saya dahh berjaya hapuskan sedikit demi sedikit kenangan kita tapi di saat saya belajar nak lupakan awak tiba tiba awak muncul balik dalam hidup saya , so bagi tahu saya awak mcm mana saya nak hapuskan kenangan saya dengan awak kalau awak terus ada kat sisi saya ? kalau dulu saya dah menerima yang memang awak dengan saya dah takda apa apa meskipun penerimaan saya sangat sikit tapi saya puas sebab saya rasa itu je jalan terbaik , tapi sekarang bila awak muncul balik saya rasa lemah sangat mcm Allah tak bagi saya lupa kan awak . Cukup lahh dulu awak selalu buat saya menangis , tak puas lagi ke awak ? sekarang bila awak muncul balik pun awak buat saya menangis lagi . Saya selalu terfikir alangkah bagusnya kalau dulu saya tak kenal awak and saya tak nak simpan perasaan sayang ni kat awak , saya ni bodoh kan ? sanggup jadi bodoh sebab awak . Kadang-2 saya cemburu dengan awak mcm mana awak bolehh gembira tanpa ingat kenangan dulu ? mungkin awak dah lupakan tapi saya tak bolehh awak . Kenangan antara awak dengan saya terlalu banyak dan ambil masa seumur hidup untuk melupakannya . Bila saya peluk DOMO yang awak bagi tuu , saya rasa dekat sangat dengan awak tapi dalam masa yg sama saya cuba belajar nak lupakan awak . Kalau awak terus ada kat sisi saya , biarlahh saya yang mengundurkan diri awak , biarlahh saya yang pergi jauh dari awak , saya terlalu sakit hati bila ingat kenangan kita dan bila tengok awak dengan perempuan lain , walaupun kita dah takda apa apa tapi perasaan sayang tuu masih tersisa lagi dalam hati . Kalau bolehh saya nak tengok awak buat kali terakhir agar yang kali terakhir tuu akan jadi memori terindah tapi saya takut awak , saya takut saya tak kuat . Bagi saya , bila putuskan hubungan kita dulu merupakan perkara paling bodoh yang pernah saya buat , tp menyesal pun dah tak guna sebab awak gembira tanpa saya , mungkin keputusan yang saya buat tuu menggembirakan awak walaupun perit untuk saya , dua tahun lebihh saya simpan perasaan kat awak tapi biarlah saya seorang saja yang rasa . Awak kena ingat , awak kekuatan untuk saya selepas Allah dan ahli keluarga saya , kehilangan awak membawa kepayahan dalam hati saya , andai awak baca blogg saya ni , saya nak minta maaf kerana saya masih belum mampu nak lupakan awak .

Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies




Words can't describe how much I love you Muhamad Aiman Bin Rosli
[Facebook] [Twitter]






Header by: Qihah
Design edit by: Faiz
Background by: Qihah
Basecode by: Lettha
Cursor by: Izyan